Všeobecné obchodní podmínky pro prodej on-line kurzů, webinářů, vzdělávacích akcí a dalších produktů KZT.
Milí návštěvníci webových stránek www.komorazt.cz, právě jste se ocitli na stránce se všeobecnými obchodními podmínkami pro prodej on-line kurzů, webinářů, vzdělávacích akcí a dalších produktů KZT. Na webových stránkách www.komorazt.cz (dále jen „web“ nebo „webové rozhraní“) jste si nejspíš už přečetli podrobnosti o vámi vybraném produktu nebo vzdělávací akci. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (zkráceně jen „VOP“) obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici před tím, než kliknete na objednávací tlačítko. Přečtěte si je proto, prosím, pečlivě. Před vlastní objednávkou totiž zaškrtáváte i políčko „souhlasím s obchodními podmínkami“. Pokud si VOP přečtete, bude váš souhlas opravdu souhlasem.
KDY SE VOP POUŽIJÍ A JAKÝ MAJÍ VZTAH K UZAVŘENÉ SMLOUVĚ?
VOP se použijí pro objednání a prodej on-line kurzů, webinářů, vzdělávacích akcí (vše dohromady
bude v dalším textu někde zkráceně označováno jen jako „vzdělávací akce“) a objednávky dalších
produktů (dále jen „produkty“) přes webové rozhraní. VOP současně stanoví i bližší podmínky pro
realizaci vzdělávacích akcí. Samotný nákup produktů a objednávání vzdělávacích akcí a proces uzavření smlouvy je popsaný níže.
VOP jsou dokumentem, který tvoří nedílnou součást smlouvy uzavřené mezi námi. Pokud by ve
Smlouvě byla ujednání, která se liší od textu VOP, mají ujednání ve Smlouvě přednost.
Nákup produktů probíhá na základě Kupní smlouvy uzavírané mezi Komorou zubních techniků ČR
jako Prodávajícím a vámi jako Kupujícím. Poskytování vzdělávacích akcí probíhá na základě Smlouvy o
poskytování služeb uzavřené mezi KZT jako Poskytovatelem a vámi jako o Klientem (jako příjemcem
služby). Pokud je ve VOP užíván pouze pojem „Smlouva“, rozumí se tím jak Kupní smlouva, tak
Smlouva o poskytování služeb. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, archivovaná v elektronické
podobě a není přístupná třetím osobám. Smlouva je tvořena vaší objednávkou (vyplněným
objednávkovým formulářem na webovém rozhraní) a jejím přijetím ze strany KZT a těmito VOP.
Obsah VOP:
I. Základní údaje
II. Důležité pojmy
III. Jak na objednávku a uzavření Smlouvy?
IV. Jak je to s cenou produktů a vzdělávacích akcí, jak se platí?
V. Jakým způsobem vám budou produkty a vzdělávací akce dodány?
VI. Jak je to s funkčností digitálního obsahu a jeho součinností s hardwarem a softwarem a jak
s autorskými právy?
VII. Odstoupení od Smlouvy
VIII. Záruka, práva z vadného plnění a reklamační řád
IX. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů
X. Závěrem
I. ZÁKLADNÍ ÚDAJE
Komora zubních techniků ČR (dále jen „Prodávající“ nebo „KZT“)
IČ: 22832904
Sídlo: Ostrovského 253/3, 150 00 Praha 5
E-mail: sekretariat@komorazt.cz
Vedená u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou L 20708
Není plátcem DPH.
Adresa pro doručování je shodná s adresou sídla. Na uvedeném e-mailu je k dispozici úřední osoba
pro běžnou komunikaci a pro případné vyřizování podnětů a reklamací.
II. DŮLEŽITÉ POJMY
KUPUJÍCÍ
Kupujícím je ten, kdo prostřednictvím webového rozhraní, s KZT uzavře Kupní smlouvu, kterou koupí
některý z nabízených produktů. Při koupi on-line kurzů a webinářů se jedná o poskytnutí tzv.
digitálního obsahu (je to pojem používaný přímo občanským zákoníkem). Jako Kupující je v dalším
textu označen i klient, který přes webové rozhraní objedná vzdělávací akci a uzavře se KZT Smlouvu o
poskytování služeb.
I když předpokládáme, že typickým Kupujícím, který si koupí produkty nebo objedná vzdělávací akci,
bude spotřebitel, může být Kupujícím samozřejmě i podnikatel (podnikající fyzická osoba – OSVČ
anebo právnická osoba, např. s.r.o. nebo akciová společnost).
SPOTŘEBITEL
Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské
činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky
uvedete IČO, budeme mít za to, že Smlouvu uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel.
SPOTŘEBITELSKÁ SMLOUVA
Je to Smlouva, ve které jako Kupující vystupuje spotřebitel. Spotřebitel má v mnoha případech
výhodnější postavení než ostatní kupující. Pokud se některé právo týká pouze Spotřebitele, je to ve
VOP výslovně uvedeno (tj. místo „Kupující“ je uvedeno „Spotřebitel“).
SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM
Jedná se o Smlouvu, která je uzavřena prostřednictvím PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU, tj. je
uzavřena, aniž by muselo dojít k osobnímu kontaktu, neboť k jejímu uzavření využíváme webové
rozhraní. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na
internetové připojení a případné telefonní hovory) si jako Kupující hradíte sami a neliší se od běžné
sazby účtované vaším operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním
objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.
JAKÝMI PRÁVNÍMI PŘEDPISY SE SMLUVNÍ VZTAH MEZI NÁMI ŘÍDÍ?
Jsou to platné právní předpisy, zejména zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen „NOZ“)
a v případech, kdy je Kupujícím spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
III. JAK NA OBJEDNÁVKU A UZAVŘENÍ SMLOUVY?
1. JAKO KUPUJÍCÍ objednáváte produkty i vzdělávací akce přes webové rozhraní, tj. skrze
objednávkový systém na webových stránkách www.komorazt.cz, vyplněním umístěného
objednávkového formuláře.
2. POPIS PRODUKTŮ a VZDĚLÁVACÍCH AKCÍ: Na webovém rozhraní naleznete podrobný popis
nabízených on-line kurzů, webinářů a vzdělávacích akcí, jejich obsah, informace o tom, pro koho jsou
určeny a jaký přínos od nich můžete očekávat. Prezentace produktů uvedená na webovém rozhraní je
informativního charakteru. Jako Prodávající nejsme povinni uzavřít Smlouvu. Ustanovení § 1732 odst. 2. NOZ se nepoužije.
3. OBJEDNÁNÍ PRODUKTŮ a VZDĚLÁVACÍCH AKCÍ (s termínem konání již uvedeným na webovém
rozhraní): Pro objednání přes webové rozhraní slouží objednávkový/rezervační formulář, kde jako
Klient vyplníte své kontaktní údaje (jméno, příjmení, adresu, e-mail, při objednávce na firmu i údaje o
firmě, IČ, DIČ), informace o objednávaném produktu, v případě objednávky vzdělávací akce vyberete
konkrétní akci, pokud již není přímo ve formuláři uvedena a vyberete způsob úhrady. Pokud je
potřeba uvést i další informace při prodeji v rámci EU nebo mimo EU, bude to na objednávkové
stránce napsáno.
Před odesláním objednávky vám je umožněno zkontrolovat a měnit údaje vložené do
objednávkového formuláře a případně ještě opravit vzniklé chyby a nesrovnalosti. Objednávku
odešlete kliknutím na objednávací tlačítko pod objednávkou.
O přijetí objednávky učiněné prostřednictvím objednávkového formuláře na webovém rozhraní
budete informováni e-mailem zaslaným na vaši elektronickou adresu, součástí (přílohou) je i faktura
na produkt. Doručením tohoto potvrzení o přijetí objednávky na vaši elektronickou adresu uvedenou
v objednávce je Smlouva uzavřena. U vzdělávacích akcí je Smlouva uzavřena až v okamžiku, kdy je jak
potvrzena objednávka, tak i zaplacen účastnický poplatek ve výši uvedené v popisu dané vzdělávací
akce na webovém rozhraní, není-li výslovně uvedeno jinak.
Jakékoli změny uzavřené Smlouvy (včetně zrušení objednávky) jsou možné jen na základě dohody
mezi námi. Do doby uzavření Smlouvy můžete svoji objednávku zrušit e-mailem poslaným na
elektronickou adresu uvedenou v části „Základní údaje“ v čl. I. těchto VOP.
V případě pochybností vás mohu kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se
pravost objednávky ověřit, má se zato, že objednávka vůbec nebyla podána a takovou objednávkou
se nadále nezabýváme.
Objednávat produkty a vzdělávací akce přes webové rozhraní je možné 24 hodin denně, 7 dní
v týdnu. Upozorňujeme však, že výjimečně může dojít k dočasné nedostupnosti webu v důsledku
nutné údržby anebo v důsledku okolností, za které neodpovídáme, jako jsou výpadky připojení
k internetové síti apod.
IV. JAK JE TO S CENOU A JAK SE PLATÍ?
1. CENA PRODUKTŮ a VZDĚLÁVACÍCH AKCÍ: Na webovém rozhraní je uvedena i cena. Cena je platná
po celou dobu, kdy je na webovém rozhraní uvedena. Náklady na dopravu, poštu ani jiné náklady
spojené s dodáním produktů, on-line kurzů a vzdělávacích akcí nejsou v ceně zahrnuty. U
vzdělávacích akcí je na webovém rozhraní uvedeno, co cena zahrnuje (např. zda je součástí i
občerstvení).
2. SJEDNANOU CENOU je cena uvedená u produktu nebo vzdělávací akce v okamžiku odeslání vaší
objednávky. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webovém rozhraní (tím je myšlen
především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, pak
KZT není povinna vám za takovou zjevně chybnou cenu produkt dodat, a to ani v případě, že došlo
k automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, je KZT oprávněna od Smlouvy odstoupit a uhrazenou částku vám v tom
případě vrátit. Dojde-li ke změně ceny v době mezi odesláním vaší objednávky a jejím potvrzením
z naší strany, platí cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné výslovné
dohodě.
3. Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, je KZT povinna vám produkt dodat až po úplném
zaplacení sjednané ceny.
4. ZPŮSOB PLATBY: Sjednanou cenu je možné uhradit následujícím způsobem:
– Bezhotovostně (klasickým) bankovním převodem na bankovní účet KZT: pokyny k platbě,
v podobě faktury, obdržíte v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Při platbě, prosím,
nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a produkt co
nejdříve dodán.
– Bezhotovostně online platební kartou nebo tzv. rychlým online bankovním převodem
prostřednictvím platebního portálu. Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti
Pays.cz s.r.o., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online
bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví
zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti Pays.cz s.r.o. Tyto údaje
uvedená společnost s KZT nesdílí a nemáme k nim přístup.
5. SPLATNOST CENY: Cena je splatná do 3 dnů od potvrzení přijetí objednávky. Datum splatnosti je
uvedené na faktuře. U vzdělávacích akcí musí být celá cena uhrazena nejpozději 14 dní před konáním
vzdělávací akce, není-li výslovně dohodnuto mezi námi jinak. U on-line kurzů a webinářu musí být
cena uhrazena nejpozději 24 hodin od začátku přenosu.
Cena je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na bankovní účet KZT.
Produkty není možné hradit formou splátkového kalendáře.
V. JAKÝM ZPŮSOBEM VÁM BUDOU PRODUKTY A VZDĚLÁVACÍ AKCE DODÁNY?
A. Dodací podmínky produktů:
1. ZPŮSOB DODÁNÍ: Při koupi produktů bude objednávka dodána po zaplacení kupní ceny. Při koupi
on-line kurzu, webináři vám po uhrazení ceny bude vytvořen uživatelský účet na webovém rozhraní a
budou vygenerovány a na elektronickou adresu uvedenou v objednávce zaslány přístupové údaje
k vašemu uživatelskému účtu (podmínky užívání jsou uvedeny v čl. VI těchto VOP). V případě, že je
pro všechny přihlášené kurz otevírán ve stejný den, obdržíte po zaplacení přístupové údaje v předem
ohlášený den. Po přihlášení s využitím přístupových údajů vám bude digitální obsah (on-line kurz,
webinář) dodán zpřístupněním příslušné webové stránky.
2. DODACÍ LHŮTA: Produkty budou dodány do 5 pracovních dnů poté, kdy bude platba připsána na
bankovní účet KZT. Přístupy k on-line kurzům a webinářům budou dodány po stanoveném datu a po
připsání platby na účet KZT.
3. NÁKLADY NA DOPRAVU. Náklady na dopravu či poštovné u zasílaných produktů si hradí kupující a
tato částka je účtována jako položka ve faktuře.
B. Dodací a storno podmínky vzdělávacích akcí:
1. ZPŮSOB DODÁNÍ: Vzdělávací akce bude dodána dle podmínek uvedených v popisu akce na
webovém rozhraní, popřípadě individuálně sjednaných. Kupující má právo absolvovat vzdělávací akci
za podmínky řádné úhrady celé ceny za vzdělávací akci. Prodávající je oprávněn změnit jednostranně
podmínky vzdělávací akce např. osobu vyučujícího lektora, čas jednotlivých lekcí, místo konání
v rámci stejné obce/města, přičemž je povinen o tom Kupujícího vyrozumět. Závazky mezi Kupujícím a Prodávajícím tím nejsou dotčeny. Prodávající odpovídá za to, že změnou podmínek nebude dotčen
účel kurzu. Vzdělávací akce se uskuteční pouze v případě, že si ji objedná a uhradí minimální počet
zájemců stanovený Prodávajícím. KZT si vyhrazuje právo zrušení vzdělávací akce při nižším počtu
přihlášených či zásahu vyšší moci. V takovém případě všechny přihlášené účastníky budeme včas
informovat.
2. MOŽNOST ÚČASTI NÁHRADNÍKA: Na vzdělávací akci je možné na místo Kupujícího vyslat
náhradníka v případě, že se z vážných důvodů nemůže Kupující zúčastnit, a to pouze po předchozí
dohodě KZT a v případě, že je to vzhledem k obsahu vzdělávací akce přípustné a možné.
3. VZDĚLÁVACÍ MATERIÁLY A INFORMACE: Veškeré informace a jakékoliv písemné podklady,
materiály, skripta, zvukové záznamy a nosiče, doporučení, techniky, údaje osobního charakteru a
další metody předávané lektorem vedoucím akci jsou určeny pouze pro účely konkrétní vzdělávací
akce a osobní potřebu jednotlivých Kupujících. Není dovoleno je bez vědomí KZT a písemného
souhlasu jakkoliv sdělovat a předávat dál třetím osobám, upravovat, rozšiřovat a kopírovat je v celém
či částečném rozsahu, používat k jakýmkoliv komerčním účelům či jinde publikovat.
4. ODPOVĚDNOST V PRŮBĚHU VZDĚLÁVACÍ AKCE: Kupující je v celém průběhu vzdělávací akce za
sebe, svá rozhodnutí a své jednání vůči sobě i ostatním zcela odpovědný. Každý účastník vč. lektora
vedoucího akci je odpovědný za případné škody způsobené sobě nebo dalším Kupujícím svým
neuváženým či jiným chováním či za škody jím způsobené na majetku a zařízení prostor, jež užívá
v průběhu konání vzdělávací akce.
5. MOŽNOST VYLOUČIT KUPUJÍCÍHO Z ÚČASTI: Kupující jsou povinni při účasti na vzdělávací akci
nenarušovat její průběh. Prodávající nebo lektor vedoucí vzdělávací akci je oprávněn Kupujícího
vyloučit z účasti v případě, že Kupující nerespektoval tyto VOP a v důsledku toho jakkoliv poškodil
obsah vzdělávací akce, ostatní Kupující či lektora anebo v případě, že bude průběh akce narušovat
nevhodným chováním (tj. chováním proti pravidlům slušného soužití lidí např. opakované vyrušování,
účast pod vlivem alkoholu či jiných návykových látek, urážky lektorů či ostatních účastníků akce). V
případě vyloučení Kupujícího ze vzdělávací akce nemá Kupující nárok na vrácení již zaplaceného
kurzovného, a to ani jeho části.
6. STORNO PODMÍNKY: V případě, že by vzdělávací akce byla zrušena z důvodů na straně KZT a vy
jako Kupující jste již cenu hradili, obdržíte do 14 dnů ode dne, kdy bude rozhodnuto o zrušení akce,
zpět celou zaplacenou částku, pokud se výslovně nedohodneme na použití platby na náhradní akci
dle vašeho výběru či na jiném řešení. Nebude-li dohodnuto jinak, bude vám platba vrácena stejným
způsobem, jako byla přijata. Jako Kupující jste oprávněni svoji účast na vzdělávací akci zrušit.
V případě že jste již uhradili cenu a zrušíte účast nejpozději 30 pracovních dní před zahájením
vzdělávací akce, bude vrácena celá zaplacená cena.
VI. JAK JE TO S FUNKČNOSTÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU A JEHO SOUČINNOSTÍ S HARDWAREM A
SOFTWAREM A AUTORSKÝMI PRÁVY?
1. Digitální obsah (webinář, on-line kurz) jako Kupujícímu, je umožněn zpřístupněním adresy webové
stránky, kde je obsah umístěn. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici
hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu pdf, mít
možnost sledovat videa a mít zvukové vybavení. Pro stažení produktu z webové stránky a sledování
webinářů je potřeba mít k dispozici i funkční připojení k internetu. Neodpovídáme za nedostupnost
obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti vašeho internetového připojení. Může se stát, že
je obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru.
2. Digitální obsah je chráněn autorským právem a není možné jej bez mého předchozího výslovného
písemného souhlasu dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám. Porušení autorských práv je
postižitelné nejen podle autorského zákona, ale může jít i o trestný čin.
3. UŽIVATELSKÝ ÚČET. Po zakoupení on-line kurzu, webináře obdržíte po úhradě ceny přístupové
údaje k přihlášení do vašeho uživatelského účtu, tak jak je uvedeno v části o dodacích podmínkách (čl. V. VOP). Zavazujete se dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích a neumožnit jejich použití
třetím osobám. Jako Kupující se rovněž zavazujete udržovat vaše údaje uvedené v uživatelském účtu
aktuální a pravdivé. V případě závažného porušení vašich povinností vyplývajících ze Smlouvy nebo
těchto VOP je KZT oprávněna vám uživatelský účet znepřístupnit či zrušit. Rovněž tak v případě
porušení vašich povinností týkajících se ochrany autorských práv.
VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
1. WEBINÁŘE A ON-LINE KURZY: Podle § 1829 odst. 1 NOZ máte jako Spotřebitel právo od uzavřené
Kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodů ve lhůtě 14 dní ode dne uzavření Smlouvy. Dle § 1837
písm. l) lze tuto možnost u webinářů a on-line kurzů (digitálního obsahu) vyloučit.
2. Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Kupní smlouvy, resp. od využití garance vám KZT vrátí
peníze, které od vás byly přijaty jako platba za on-line kurz nebo webinář. Peníze vám budou vráceny
stejným způsobem, jakým jste je uhradili, leda byste souhlasili s jiným způsobem platby, se kterým by
pro vás nebyly spojeny další náklady.
3. VZDĚLÁVACÍ AKCE: Odstoupit od Smlouvy nelze v případě, že jde o smlouvu o využití volného času,
pokud je Prodávajícím toto plnění poskytováno v určeném termínu (§ 1837 písm. j) NOZ). Za smlouvu
o využití volného času je považována i Smlouva o poskytnutí služeb – vzdělávacích akcí, pokud
splňuje podmínku využití volného času Kupujícího i poskytnutí v termínu předem určeném (a právě
proto jsou výše řešeny podmínky storna účasti, protože v případě vzdělávacích akcí KZT jde o
smlouvu o využití volného času).
4. V případě, že by z vaší strany nedošlo k úhradě celé ceny ani do 5 dnů po její splatnosti, Smlouva se
ruší. V případě, že jsme od vás obdrželi předtím částečnou platbu na kupní cenu, bude vrácena do
týdne od zrušení Smlouvy, nebude-li mezi námi výslovně dohodnuto jinak.
5. Jak vy jako Kupující, tak KZT jako Prodávající jsme dále oprávněni odstoupit od Smlouvy
v případech stanovených zákonem nebo uvedených v těchto VOP.
6. Je-li vám společně s produktem nebo vzdělávací akcí poskytnut dárek, je darovací smlouva mezi
námi uzavřená s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy z vaší strany bez
uvedení důvodů, pozbývá darovací smlouva účinnost a jste povinni poskytnutý dárek nejpozději do
14 dnů od odstoupení od Smlouvy vrátit. Veškeré dárky a bonusy jsou zasílány či zpřístupněny až po
úhradě sjednané ceny produktu nebo vzdělávací akce, není-li na webovém rozhraní uvedeno jinak.
VIII. ZÁRUKA, PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMAČNÍ ŘÁD
1. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914
až 1925, § 2099 až 2112 a § 2161 až 2174 NOZ.
2. Práva ze záruky se řídí zejména ustanoveními § 2113 až 2117 NOZ.
3. Jako Prodávající odpovídáme za to, že produkt při převzetí nemá vady. Jste-li Spotřebitelem, pak
v případě, že se vada projeví do 6 měsíců od převzetí, má se za to, že produkt byl vadný již při
převzetí. Jste-li Spotřebitelem, odpovídáme i za to, že se vady nevyskytnou v záruční době, která činí
24 měsíců od převzetí produktu. Nejste-li spotřebitelem, odpovídáme vám pouze za vady, které má
produkt při převzetí.
4. V případě výskytu vady, kterou nelze odstranit nebo v případě opakovaného výskytu vady anebo
výskytu většího počtu vad máte právo požadovat výměnu produktu za nový anebo od Smlouvy
odstoupit. V případě odstranitelné vady na dosud nepoužitém produktu můžete požadovat
odstranění vady nebo přiměřenou slevu z ceny anebo, není-li to neúměrné, požadovat výměnu
produktu za nový. V případě, že neodstoupíte od Smlouvy anebo neuplatníte právo na dodání
nového produktu bez vad anebo opravu produktu, můžete požadovat přiměřenou slevu. Přiměřenou
slevu můžete žádat i v případě, že bychom nebyli schopni vám nový produkt bez vad dodat, stejně tak i v případě, že bychom nezjednali nápravu v přiměřené době anebo že by vám zjednání nápravy
působilo značné obtíže. U webinářů a on-line kurzů vzhledem k charakteru produktu jako vady
mohou přicházet v úvahu především nedostupnost obsahu (nefunkční přístupové údaje) či chybějící
část obsahu.
5. Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud byste před převzetím produktu věděli, že produkt má
vadu, anebo byste vadu sami způsobili. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady
způsobené nesprávným užíváním produktu.
6. Reklamaci u KZT uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vad. O reklamaci nás můžete
předem informovat i e-mailem. Pokud vám webinář nebo on-line kurz (resp. i přístupové údaje) nebyl
dodán v dodací lhůtě, prosím, zkontrolujte nejprve složky „hromadná pošta“ nebo spam. Pokud ani
tam produkt nenaleznete, uplatněte reklamaci dle tohoto odstavce. Uvítáme, pokud k reklamaci
přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi, popis reklamované závady a návrh řešení reklamace.
Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme
jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vám poskytneme písemné potvrzení.
IX. VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
1. Máte-li k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či činnosti KZT nějakou stížnost, kontaktujte nás prosím
na elektronické adrese sekretariat@komorazt.cz
2. Spolek Komory zubních techniků je veden ve spolkovém rejstříku pod spisovou značkou L 20708
vedený u Městského soudu v Praze a podléhá kontrole Nejvyššímu kontrolnímu úřadu (NKU), dohled
nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dodržování
předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se
můžete obrátit se svými stížnostmi.
3. Pokud mezi Prodávajícím a Spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má Spotřebitel právo
na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o
ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou
uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz Spotřebitel může využít rovněž
platformu pro řešení sporů on-line, Která je zřízena Evropskou komisí na
adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
X. ZÁVĚREM
1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Prodávajícího a Kupujícího ze
smlouvy vyplývající.
2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem.
3. Vezměte, prosím, na vědomí, že KZT je oprávněna tyto VOP jednostranně měnit, pro Kupujícího
však vždy platí text obchodních podmínek účinný v okamžiku odeslání objednávky. Tato verze
obchodních podmínek je i v textové podobě ve formátu pdf i přílohou e-mailu potvrzujícího přijetí
objednávky.
4. Tyto VOP jsou účinné od 1. 7. 2021